thenewadventure.blogg.se

att bli smal.

Revenge

Kategori: Allmänt

Är så sjukt trött idag. Ska snart påbörja mitt pluggande men gjorde en start utav att först kolla på revenge. Den serien är helt underbar. Det är verkligen en serie som jag har fastnat i och jag vill inget annat än att se nästa avsnitt. 
 
Imorgon är det ny vecka och jag ska ta mig till gymmet, på riktigt. Prioritering nummer 1 istället för att kolla på tv en timme på kvällen efter att jag har pluggat! Jag sitter och letar efter inspirations bloggar för att få upp motivationen på topp och verkligen ta detta på allvar. Tidigare hade jag PT, jag hade ett super tränings- och mat schema. Dock slarvade jag med det och tog det inte på högsta allvar. Nu ska jag! Jag tror att jag ska kontakta honom snart igen och skräddar sy ett nytt till mig. Skicka gärna motivations tips till mig! Vad får er att gå till gymmet?
 
.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: