thenewadventure.blogg.se

att bli smal.

MIAMI BEACH

Kategori: Allmänt

Nu är det inte långt kvar till min semester.

 

 

Om 23 dagar ligger jag och glassar på Miami beach! Jag har aldrig tidigare varit i USA och detta har varit en livs dröm för mig. Det ska bli så sjukt roligt och en riktig upplevelse.

Vi ska vara där i 14 dagar, men är nog inte helt säker om detta räcker för mig. Jag har så mycket jag vill se och göra att jag misstänker att stranden kommer att bli bort prioriterad. Jag som älskar att sola och bada. Men strand har vi ju i Sverige?!

Ena veckan kommer vi att tillbringa på Miami Beach, där ska jag unna mig shopping, träning, mat och massor av trevliga utflykter. Jag har enda sen jag bokade resan läst på rejält om vad vi kan göra för att inte gå miste om något roligt.

Andra veckan åker vi till Orlando för att besöka alla sevärdheter där. Det ska bli roligt att bila lite i Florida, stanna till, äta lunch och bara njuta av allt.

Detta ska bli så spännande. Längtar efter allt amerikanskt som alla har pratat om, vilken tur att vi har gym på båda hotellen och strandpromenaden kommer verkligen att bli väl besökt utav mig. 

 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: