thenewadventure.blogg.se

att bli smal.

Måndag

Kategori: Allmänt

Hej kära ni!

Usch varit borta ett tag nu men är åter igen tillbaka nu! Var tvungen att göra en akut resa under ett par dagar och efter det var blogg appen ur funktion. Nåväl sådant händer.

Kort om veckan.

Träningen har varit mycket dåligt då jag inte har haft någon som helst tillgång till gymmet under min resa! Detta har synts mycket väl på vågen. Ett litet bakslag och motivations sänkande. Försöker att få motivationen åter på topp och fortsätta mot ett mer fantastiskt liv! Idag var jag på gymmet första gången på fem dagar, körde som uppvärmning inför veckan ett 60 minuters crosstrainer pass, härligt! Jag tror att det är snart dags att ta upp kontakten med min gamla PT för att sätta ihop ett nytt träningsschema. Det blir lätt enformigt när man tränar själv och gör det man känner för. Dock är det kul att jag har funnit mitt nya äventyr ”body attack” som är två gånger i veckan.  Imorgon blir det ett dubbelpass då jag är ledig inför onsdagens tenta. Super kul…. Även årets sista tenta nästa torsdag. HELT FANTASTISKT!

Idag snöade det som vanligt när jag vaknade. Gick upp halvbitter och tänkte på hur länge jag kommer att få stå på spåret och vänta på tåget i kylan. Till min stora förvåning var inget tåg försenat imorse!?! Men självklart kommer det alltid bakslag. Efter skolan går jag som i vanlig ordning till tågstationen och ser att avgångstabellen är helt tom och information följer  ”bombhot ”. Intressant! Där stod jag ett par timmar.

 

På min resa köpte jag en sjukt snygg jacka och ett par skor. Ska fota och lägga upp imorgon!

 

Ha en fantastiskt trevlig kväll!

 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: