thenewadventure.blogg.se

att bli smal.

Nov. 29, 2012

Kategori:

Lång dag idag. Hjälpte till och jobbade i affären idag, skönt med omväxling! Nu när jag har kommit igång med träning & kost har jag verkligen förstår matematiken med att gå ner i vikt. Då jag jobbade i en hälsokost butik idag kom det som vanlig ett X antal kvinnor och hade samma "problem". Alla ville gå ner i vikt med ett magiskt piller. Hur mycket jag är tjata och försökte förklara för dem att det finns inte några magiska piller fortsatte de förklara för mig hur mycket de hade att göra och absolut inte hade tid för att träna. Med många om och men med ALLA kvinnorna gav jag upp! De visste redan vad de ville ha för de hade läst det på internet och man skulle absolut inte behöva träna om man åt dessa?! Kom igen, tänk själva! Nåväl! Efter att jag slutade träffade jag en kär vän som jag bestämt dejt med för ca 4 veckor sen ?! Hehe, det blev sushi. Gud vad jag älskar sushi!!! Dock när jag kom hem fick jag sjuk ångest och stack till gymmet. Sjukt trött!
Ha en trevlig kväll!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: