thenewadventure.blogg.se

att bli smal.

Body Attack

Kategori: Allmänt

Body Attack avklarat! Jag är helt slut i kroppen. Hade egentligen planerat en Power walk ikväll men får nog lägga det åt sidan. Hände det mest pinsamma som någonsin kunde hända på träningen, jag trilla. Haha skit pinsamt. där är sånt konstigt (?!) mjukt golv och jag har ganska hårda platta skor, så när man är som spaghetti i benen och har vrickat foten 77 gånger funkar det inte den 78:onde gången. Haha! Platt på golvet låg jag och alla vände sig och om stirrade på mig. Kan konstatera att jag var i ungefär samma färg i ansiktet som matt/ golvet i träningshallen, rosa/röd! Nåväl, bjuder på det !.. Får se om jag går på fler pass där. Några försökte trösta mig efteråt med att, "jooo jag kommer också trilla när som, golvet är hemskt" haha, men gööör det då så jag slipper skämmas haha!
 
 
Tänkte snart gå och besöka en vän och diskutera mr. ocean ;) 
 
Ha en trevligt kväll

Kommentarer


Kommentera inlägget här: