thenewadventure.blogg.se

att bli smal.

fredag.

Kategori: Allmänt

Äntligen fredag! Det var länge sen jag kände en sådan här lycka inför helgen. Jag har jobbat de senaste 6 helgerna och har äntligen en helt ledig helg. Idag är det en fantastisk dag. Hann med min vanliga morgon träning klockan 6, avslutade sista praktikdagen, åt en trevlig lunch med min handledare. Avslutade eftermiddagen med att ligga ute i det fina vädret och lyssna på musik. Helt underbart! Nu blir det en timmes vila och sedan beger jag mig till dagens andra gympass. Då jag har träningsverk i hela kroppen blir det endast kondition ikväll. Älskar cardio, mmm hejdå fett!

När jag låg ute och sola hade de en diskussion på radio angående mat. Någon smart typ vill att vi ska ersätta kött med insekter. Tydligen finns det en möjlighet att få i sig alla nyttiga ämnen genom insekter och detta ska påverka oss positivt. Tanken på att äta skalbaggar, kakellackor, maskar och spindalar får mig att vilja hungerstrejka. Usch, ett nej blir det för mig. Haha ”en skalbaggsfalafel tack!”

Ha en trevlig fredag 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: