thenewadventure.blogg.se

att bli smal.

- 5.4 kg

Kategori:

Nu har det gått exakt 4 veckor sen jag började träna och kämpa mot en mer hälsosam vardag. Totalt har 5.4 kg runnit av, HÄRLIGT! Jag har aldrig klarat av att hålla på så här länge och vara så här strikt. Självklart har girigheten ställts in på " jag vill ha mer". Tack Milena för all inspiration och motivation! Jag kommer att fixa det! 

Ikväll funderar jag på att satsa på "body attack". Jag vill prova på det mesta på gymmet för att hitta en kombination till gymmet. Allt är så roligt, tänk om man hade hunnit med alla pass. 

Kommentarer

  • milenamalmros säger:

    1 dl nötter hjärtat! Tack för alla kommentarer idag är det du som inspirerar mig :)))

    2012-11-26 | 14:03:48
    Bloggadress: http://milenamalmros.blogg.se

Kommentera inlägget här: