thenewadventure.blogg.se

att bli smal.

Tisdag

Kategori: Allmänt

Idag vaknade jag tidigt av mig själv och känner en fantastisk känsla i hela kroppen av att veta att jag är ledig hela dagen. Började direkt med att tvätta och städa huset. Älskar när allt är kliniskt rent och doftar gott i hemmet. Egentligen hade jag velat städa bland kläder och smycken idag också men får skjuta upp det till jul ledigheterna, längtar redan.

Resterande av dagen består av plugg inför morgon dagens tenta, träning & städning. Ska försöka hinna med pass nummer ett innan lunch. Men det känns som om jag har ganska mycket att fixa idag, hehe.

Här kommer några bilder på en del saker som jag köpte på resan.

Mina nya älskade skor.

Min nya jacka.

En söt tröja med pärlrosetter på.

 

Ha en skön dag. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: