thenewadventure.blogg.se

att bli smal.

Onsdag.

Kategori: Allmänt

Skön ledig dag idag. Började dagen med ett kort gympass och en god frukost efter det. Härlig start på dagen. Dagen kommer att bestå av en del pluggande inför nästa tenta och ett styrkepass på gymmet. Jag blev sjukt sugen på lax idag, jag är aldrig sugen på fisk annars?! Jag ska göra en sallad med lax, dressing & couscous. Gottgott! Ser verkligen framemot middagen. 

 

Nu när vågen går sakta men säkert neråt har jag börjat smygkicka på nyårsklänningar. Jag är helt inne på paljetter, skit snyggt! Dessa klänningar hittade jag på Nelly. Jag är inte så mycket för korta klänningar annars, men dessa var super söta. Frågan är bara, vad ska jag göra på nyår? Jag har alltid varit intresserad av att åka på kryssning med vänner, men kommer alltid på iden för sent. Nu är allt förmodligen fullbokat då det var det förra året i september?! Nå väl det löser sig! 

 

 

Tänkte nämna att jag ÄLSKAR mineral vatten. Igår diskuterade vi det i skolan och fick väldigt många kommentarer att det inte alls är bra när man tränar mycket och har plan för en viktminskning. Argumenten för det var att matsäcken töjdes av kolsyran och det hade någon mer effekt som inte alls var bra. Just nu är jag i en sådan ställning i livet att jag lyssnar på alla och vill lära mig men vill kolla upp allt så att det är 100% sant. Känner mig som en tonåring som läser Frida tidningen och tar åt mig av allt, hehe. I alla fall träffade jag min pt på gymmet idag och till min fördel har han aldrig hört något sådant tidigare. Självklart (som allt annat) skulle man inte överförbruka det då det inte var jätte bra för tänderna, annars skulle det inte vara något problem. SKÖNT FÖR MIG! 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: