thenewadventure.blogg.se

att bli smal.

Nov. 13, 2012

Kategori:

Nu vill jag bara gå till hemma kväll och köpa en stor påse godis! Är fruktansvärt trött efter tentan! Egentligen hade vi bara tre timmar att skriva men då tentan var så oerhört stor fick vi ytterligare en timme. Men jag ska säga att jag hade nog behövt mer tid för att kolla igenom den och eventuellt fixa till lite. Nu var det verkligen stress stress stress och jag hann inte ens gå igenom den. Men det gick nog bra, tror jag hehe... Jag missade även boxen idag då det blev så himla sent. Jag som har längtat så! Nåväl, nästa vecka får det bli istället :)!
Har ni hört om de nya pepsin som ska vara bra att dricka. När man dricker den ska den stoppa och blockera kroppen att ta emot kalorier etc. Meningen är att du ska kunna äta en hel pizza utan att påverkas när du dricker den. Haha eller inte!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: