thenewadventure.blogg.se

att bli smal.

Nov. 06, 2012

Kategori:

Klar med morgon dagens gympass. Vart lite trött då jag tränade två pass igår var av en var precis innan jag gick och la mig. Nu ska jag snart till skolan och ikväll är det endast plugg som gäller!
En kär vän ringde till mig igår. Jag blir så himla glad när någon tänker på mig. Tiden bara rinner iväg för min del, det är bara gymmet & skolan som jag känner att jag hinner med just nu. Vänner har tyvärr skjutits åt sidan på sistone. Hinner knappt lite då och då till mina föräldrar. Önska att jag kunde besöka dem varje dag! I alla fall bestämde jag och min vän en sushidejt vecka 48, hur sjukt är inte det!!?? Haha ja men nu har jag något att se fram emot i alla fall!!
Nu ska jag klä på mig och gå till skolan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: