thenewadventure.blogg.se

att bli smal.

Cx worx

Kategori:

Det blev bara cx worx idag. Ett hårt pass som var helt underbart! Dock hade jag ingen kraft i bålen efter det! Jag kan inte ens beskriva vilka övningar vi gjorde, jag minns bara hur hemska de var! Jag upptäckte att jag saknar ganska mycket muskler runt bålen ?!? Men vilka resultat man bör få om man är där regelbundet. Tjejerna var riktigt fit där!
Jag gick till TRX instruktören och frågade vilka muskler det innehöll mest och fick svaret "kan du inte stå i planka i 45 minuter hade jag inte gått på detta passet" haha och DET, det kunde jag verkligen inte. Så bestämde tid för genomgång nästa torsdag och kommer att köra ett pass då istället. Även om jag var helt slut var jag inte nöjd, så jag gick till gymmet och körde 40 minuter crosstrainer, YES!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: