thenewadventure.blogg.se

att bli smal.

Nov. 17, 2012

Kategori:

Alla dessa dieter gör mig förvirrad. Det känns som om alla på något sätt säger emot varandra. Igår träffade jag min tränare på gymmet. Jag var stolt över mig själv och visade allt jag har ätit på sista tiden etc etc. Tydligen har jag ändå en hel del fel i min kost. Jag äter för lite fett!?! Enligt min app äter jag ca 20 gram fett om dagen, detta värdet skulle vara ganska mycket högre. Jag trodde att mina fisk tabletter skulle göra resten av jobbet, men icke! Jag får googla runt och se vad jag hittar som kan kombinera min kost för att få i mig mer fett. Han var inte heller nöjd med att jag åt frukt som mellan mål, och absolut inte heller Ekströms fruktkräm som jag verkligen har haft som ett oskyldigt mål när jag pluggar. Även om krämen endast har 120 kalorier på 1,5 dl så innehöll den väldigt mycket socker som gjorde ett insulin påslag som var negativt. Nåväl bara att sluta äta det, jag har ju ändå slutar med allt annat :)! Så kan det vara! Någon som har tips för fett som inte innehåller så mycket kalorier?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: