thenewadventure.blogg.se

att bli smal.

ledig

Kategori: Allmänt

Att vakna av sig själv är oerhört skönt! Dock har jag vant mig att gå upp tidigt så att kalla det "sova ut" låter kanske konstigt för några. Klockan nio kom en kär vän till mig och drack kaffe. Helt underbart att få besök på morgonen. Alldeles nyss gick hon och jag ska ställa om hjärnan till "pluggmode", har en inlämning som ska in om några dagar & en del studier inför nästa tenta. Problemet är att jag kom på att jag har lånat ut den viktigaste boken till en vän och har en del problematik att få tag i den just nu. Så får fråga min bästa vän google vad jag kan skriva om så länge jag inte har boken. Google är nog det bästa som finns! 
 
 
 
Ikväll blir det åter igen Body Attack. Jag kan ju nämna att jag fortfarande har en del träningsverk från måndagens pass, men det ska nog gå bra ändå! Igår var jag på gymmet även på kvällen, till min förvåning var där en hel del folk som tränade. Jag trodde inte att folk gick ut och träna efter nio på kvällen?! Men det vart full rulle där. Jag körde endast kondition då jag inte vill ha mer träningsverk inför Body Attacken ikväll. Jag vill ge järnet där och inte göra saker och ting halvdant. 
 
Nu börjar det närma sig julen med storm steg. Jag ser faktiskt mest framemot "lovet", även om vi kommer att få hemstudier vill jag inget annat än vara hemma med min familj. Jag orkar inte mer studier, min gärna säger error. Hade behövt ett extra minneskort, hehe. För övrigt ska jag fira jul med mina föräldrar i vår stuga. På julafton är det också min första "ätar dag". Jag kan säga en sak, det kommer inte bli julskinka, köttbullar, prinskorvar & kål! Jag tänker absolut inte avnjuta julen med sådan mat som har även äter på midsommar, påsk och alla andra helg dagar i Sverige speciellt inte när jag har min första "lediga" dag från min strikta vardag. Jag har önskat helt annat sorts mat! Just nu ser det ut att bli smörgåstårta med skaldjur, honungs glaserad anka med potatis kroketter & desserten är inte bestämd. Jag längtar sååå oerhört mycket! Kommer att gå upp fem kg på julafton hehe. Något jag kom på nu i samma sekund är att jag har många julklappar kvar att handla. Det är ganska svårt nu när man blir äldre, alla har ju allt? Det känns som om man nästan köper saker bara för att man ska, men ingen behöver något. Det är bara min lilla syster ( som är 17 ) som har världens längsta lista fortfarande, haha. Jag önskar mig faktiskt träningskläder & snö på julafton (ingen annan dag tack). 
 
Nåväl nu ska jag skriva mitt super roliga arbete, hmm...
 
Ha en trevlig dag! 

Kommentarer

  • Jonnié Jonsson säger:

    haha ja jag tackar för detta :( haha

    2012-11-28 | 13:32:53
    Bloggadress: http://jonniejonsson.com/
  • Jonnié Jonsson säger:

    haha :) tackar, hoppas att du oxså får en bra dag :) och en grön vinter

    2012-11-28 | 13:42:31
    Bloggadress: http://jonniejonsson.com/

Kommentera inlägget här: