thenewadventure.blogg.se

att bli smal.

Nov. 30, 2012

Kategori:

Ikväll blir det en lugn kväll då jag börjar jobba imorgon kl 05:30, kul. P har varit här och druckit te och snackat skit, mysigt. Nu blir det film och förhoppningsvis somnar jag tidigt. Jag är ingen morgon människa! Direkt efter jobb imorgon blir det snabba ryck för att bege sig på födelsedags firande hos P. Blir dock någon timme sen då jag jobbar 12 timmars pass imorgon. Money in.

Har kommit på en tränings taktik när jag kör kondition och inte har någon vidare lust. Tipset är att kolla på serier i telefonen! Själv har jag viaplay i telefonen så det fungerar utmärkt! Självklart finns det tv på gymmet men de är ju utan ljud. Då tycker jag inte att det är samma känsla hehe. Så igår körde jag crosstrainer och kollade på de avsnitt som jag har missat på revenge. Helt fantastiskt. Jag har väldigt lätt att bli beroende av serier så har fått massor av tips på olika program som jag inte har sätt. Ska börja kolla på någon serie från början och inviga gymmet till "tv kvällar" haha. Då blir jag inte en soffpotatis utan gympotatis (?!) haha! Bra plan !
God natt

Kommentarer

  • Jonnié Jonsson säger:

    ja jag fattar ingenting jag heller, hur kom den hit??

    2012-12-01 | 05:27:54
    Bloggadress: http://jonniejonsson.com/

Kommentera inlägget här: