thenewadventure.blogg.se

att bli smal.

Nyår?!

Kategori: Allmänt

Jag har fortfarande inget planerat på nyår! Tiden har gått alldeles för fort, jag hinner inte med. Det har varit i högt tempo i skolan och det känns som om sommaren nästan var igår. Men nu är det snart nyår och inget ligger i planering. Jag är egentligen sugen på en nyårskryssning, men det är helt försent att boka något nu. Jag vill göra något livfullt med trevliga människor. Hm ska nog göra allt bakvänt detta året. Jag börjar med att köpa klänning och skor och sedan får vi se vart vi tar oss.

 

 

 

Idag har jag legat kvar i sängen för länge. Jag och M låg uppe sent igår och prata om vår nästa resa. Vi drömde oss bort bland tankarna och vart vi skulle boka en resa. Det ska bli härligt att resa iväg men just nu har jag bara, tenta, tenta, hitta praktik, köpa böcker, hitta praktik, klara tentorna.... etc i huvudet. Förhoppningsvis kommer jag att slappna av under juluppehållet. 

 

Som sagt är det hemtenta idag. Fick den nyligen på mejl och ska snart sätta mig med den, den ska vara inlämnad imorgon på morgonen igen. Samtidigt som det är skönt att ha fri tillgång till internet och  böcker är tentan ändå riktigt svår, men vi löser det! Så fort jag är klar med denna tentan är det bara att sätta sig och råplugga till nästa ( som är årets sista, helt fantastiskt!!)

 

Har ni föresten sätt att Lil Wayne kommer till Sverige i Mars (?). Jag vill såååå gärna gå på hans koncert! Yes vi får se om jag lyckas fixa biljetter. 

 

 

Nä nu ska jag dra mig upp ur sängen och ställa in mig på tentamode. 

Ha en bra dag ! 

 

 

Kommentarer

  • Molly Bergström, UPPSALA säger:

    sjukt fina klänningar :D
    Hoppas du får en fortsatt fin onsdagskväll :)
    Kram på dig :D

    [ snälla svara i min blogg, det är något fel med mitt login så jag ser inte om du trycker på "svara-knappen" :/ ]

    2012-12-12 | 16:03:53
    Bloggadress: http://mooollys.se

Kommentera inlägget här: