thenewadventure.blogg.se

att bli smal.

Nov. 07, 2012

Kategori:

Jag har ingen ork. Ligger nerbäddad framför TVn och drömmer om att vara frisk och gå till gymmet. Idag har jag stoppat i mig allt som heter vitaminer, druckit massor av te med honung och försökt vila. Dock har jag massor av plugg som tynger, men jag fixar inte det! Har tenta i redovisning & bokslut, där handlar det ganska mycket om att man måste tänka igenom noggrant vad som ska var. Idag är det ingen dag som min hjärna orkar tänka. ERROR. Nåja, bättre att bli frisk, eventuellt dra till gymmet och plugga dag och natt fram till tentan, HELT OKEJ!

Kommentarer

  • milenamalmros säger:

    honung är socker och kan få dig ur balans... Tänk hur mkt honung igentligen hjälper?? Det finns kanske något annat du kan göra, eller om du kan hantera ditt sug som socker sätter igång så är det fritt fram :) krya på dig!

    2012-11-07 | 21:24:22
    Bloggadress: http://milenamalmros.blogg.se

Kommentera inlägget här: