thenewadventure.blogg.se

att bli smal.

Id

Kategori:

Nu har jag äntligen fått hem min id foundation. Jag beställde fairly light matte. Längtar tills jag går upp imorgon och kan få använda den! Vem vet, jag kanske orkar pröva den efter att jag har varit på gymmet :)! Idag har jag använt mina apps som har legat länge i listan och dammat. En app heter "shapeup" där man lägger till allt man har ätit och förbrukat. Man ställer in sitt BMI och får klara direktioner om hur många kalorier jag får äta per dag, fett/gram, kolhydrater/gram & protein/gram. Jag som inte är allt för duktig på att veta exakt vad och hur mycket man får äta utav varje kategori får en stor hjälp. Man kan även skriva in allt som man tränar. Kul app, rekommenderar den verkligen! Även om den inte är 100% exakt så får man ändå ett hum om hur man ska äta & träna. Det roligaste med appen är att man kan skanna streckkoder och skriva hur mycket man har ätit av produkten. Då hittas (oftast) varan direkt.

Snart kommer mitt hjärta hem och då ska vi bege oss till gymmet :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: