thenewadventure.blogg.se

att bli smal.

Frukost

Kategori:

Jadå! Nyss hem kommen från gymmet, härlig känsla och säga " jag fixar detta " ! Det var ganska tomt på gymmet, skönt. Det blev lite crosstrainer, rodd och några magövningar (då jag missade det igår, tydligen var det super populärt att träna mage igår). Träffade även min Pt, han påstod att jag inte skulle köra all in när jag ska komma igång, en förkylning skulle stoppa mig om jag tog i för mycket. Sant!
När jag kom hem var jag fruktansvärt hungrig. Jag läste mig till att under morgon kvisten ska man helst inte äta om man ska fett förbränna. Så jag följde rådet. Det blev en stor frukost idag, müsli med linfrö och solrosfrön, 2 st knäckebröd med kalkon skinka :)!
Nu ska jag vila lite för att sedan bege mig mot skolan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: