thenewadventure.blogg.se

att bli smal.

Bakgrund

Kategori: Allmänt

Jag är en helt vanlig person som vill ha förändring i mitt liv. Nu är det dags! 
 
Sedan jag gick i gymnasiet har jag ständigt arbetat inom restaurang branschen  Det har inneburit stress, sena nätter, dålig mat och mycket vin. När jag tog studenten gick jag upp ganska så hastigt i vikt. Detta var inget som jag märkte av tills den dagen jag skulle köpa ett par jeans i min gamla storlek. Det låter ju sjukt konstigt, hur har man gått upp mer än 15 kg utan att märka det? Jo, TIGHTS (!) som var mina bästa vänner blev nu mina fiender. Under denna tid arbetade jag runt 200 timmar i månaden och levde i mina älskade tights både på jobb som utanför. Nu gick det inte att bara ta av sig de och trycka i sig i ett par jeans och se ut som en svullen flodhäst. Här började jag med Jojo bantningen, gick ner lite, gick upp mer. Och sen.... sket jag i det.
 
Nu är det dags! Dags att ta tag i sitt liv och prioritera den här enstaka timmen åt att ta sig till gymmet. Låta bli den helt underbara choklad biten (paketet), klara sig utan Coca Cola? VI FIXAR DETTA! 
 
Jag har startat denna blogg mest för mig själv, men även för att kanske stötta andra som är precis som mig. De som har fått den här dumma smyg vikten på sina axlar. 
 
Så nu äter vi en sista gång idag och imorgon är det början på the new adventure
 
88.0

Kommentarer


Kommentera inlägget här: