thenewadventure.blogg.se

att bli smal.

Nov. 06, 2012

Kategori:

Idag tog jag med mig kvarg till skolan som lunch. La den i frysen ca 1 timme innan jag gick, 3 timmar senare vart den fortfarande en aningen kall och god! Härligt !
Efter skolan var jag på karriärsplanering. Fick en del tips och råd om vad jag kunde fixa till på mitt cv.
Blev en lång dag, vila lite och sedan är det plugg på listan. Eventuellt gymmet senare...? Om inte klockan blir allt för mycket. Träffade min Pt imorse , första kommentaren han sa var " är du alltid här eller? Du är här när jag börjar jobba och är kvar när jag går hem. BRA JOBBAT!"

Kommentarer

  • milenamalmros säger:

    Det är olika ibland kommer jag på mig sjölv ha gjort 600 kcal på 30 min & ibland tar 600 1 timme så det tar max 1,5 timme att bli av med 1500 kcal :)

    2012-11-07 | 09:25:53
    Bloggadress: http://milenamalmros.blogg.se

Kommentera inlägget här: