thenewadventure.blogg.se

att bli smal.

Fredag

Kategori:

Idag var det en sådan dag som jag vill kalla "hata gymmet dag". Jag var så fruktansvärt trött när jag vaknade och jag ville verkligen inte gå upp. Jag ville bara ligga kvar i sängen resten av dagen. MEN bestämde mig, nä min själ jag SKA gå till gymmet. Gick till köket, åt en mindre frukost och övervägde åter igen att bara vila idag. Då pluppade idén upp, min sambo köpte någon energi givande pulver som skulle drickas 30 minuter innan träning. Hade inte speciellt höga förväntningar på det men mer än 2 timmar senare gick jag ut ur gymmet och tänkte, shit vad hände. Jag körde crosstrainer i 60 minuter och styrketräning i mer än 70 minuter. Helt sinnes! Jag brukar vara slutkörd efter 60 minuter! Jag misstänker att det är nog inte bra att dricka den för ofta, men dåliga dagar kan man väl ta sig en klunk :)
Nu dock, är jag helt slut. Men så härlig känsla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: