thenewadventure.blogg.se

att bli smal.

-1.1

Kategori:

Trots dålig träning denna vecka på grund av tenta i tisdes, tenta idag och plugg där emellan har det visat sig resultat. Inte så mycket som jag hade velat, men så att jag bör vara nöjd. Jag har bara tränat 3 bra pass under veckans gång. Denna veckan ska jag växla upp och försöka träna varje dag. Minus 1.1kg stod det på vågen idag, det innebär minus 4.5 kg på exakt 3 veckor. Underbar känsla, jag har aldrig tidigare känt en sån här kontroll och styrkraft. Det är jag som bestämmer och jag själv kommer att lyckas!
Nu peppar jag inför tenta som jag har kl 09:00. Känner mig inte alla redo på grund av den korta tiden, men det är bara att köra!
Ha en fantastiskt trevlig dag!
(Bilden är hittad på Google när jag sökte på nöjd. Han passar perfekt in på ordvalet!)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: